עו"ד אבי בלום: "לוין כשל כשפעל ללא תוכנית מילוט"

מהדורת הבוקר No Comments on עו"ד אבי בלום: "לוין כשל כשפעל ללא תוכנית מילוט"

עו"ד אבי בלום ב'מהדורה הבוקר': שר המשפטים לוין בא בטענות על דרעי ונתניהו שהם בעלי עניין, אבל בסוף הכישלון בלשכת עורכי הדין שלו כמי שמחזיק באופרציה המשפטית. הוא אמר לדרעי ונתניהו לא להתערב. והנה הגענו עד הלום, השמאל שיחק מול מגרש ריק כי ללוין לא היתה תוכנית מילוט במקרה והרפורמה תיכשל"

אבי בלום צילום: קול חי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד אבי בלום לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "מסתמן שעמית בכר ניצח בכל המחוזות כולל במחוז דרום שהוא מעוז של הימין. נתניהו אמר שבסיירת לימדו אותו שלא לצאת למבצע, לא יוצאים לפני שיש תוכנית מילוט. כשלווין יצא למאבק הוא היה צריך להעמיד מועמד מתאים, אבל הוא בא בטענות על דרעי ונתניהו שהם בעלי עניין, אבל הכישלון שלו כמי שמחזיק באופרציה המשפטית".

"זה לא כזה מעניין, תמיד היו מצביעים כ-20%. את לווין זה היה צריך לעניין, אבל הוא אמר לדרעי ונתניהו לא להתערב. והנה הגענו עד הלום, השמאל שיחק מול מגרש ריק. הוסכם על כולם מתווה סולברג, לפי מה שיצא בפסיקותיו שעילת הסבירות לא תוחל בעניינים מדיניים או מינויי פקידים. כעת בממשלה רוצים להעביר פחות מזה כדי לממש מדיניות. האיש הפיקח בחבורה היה דווקא דודי אמסלם. הוא אמר שלא יהיה רוב בוועדה כנגד כולם. עכשיו מתברר שהיה צריך לעבוד כמו שקד".

בהתייחסו לסוגיה הפוליטית אמר עו"ד בלום: "איתמר בן גביר הבין שמה שהוא לא מקבל במזומן בממשלה הזאת, לא יקרה. כשהמדינה ענתה למדינה על דחיית הבחירות לרבנות המרכזית, החשש שזה לא יאושר"

"בן גביר בקמפיין נמשך, אבל גם נתניהו מתדרך נגדו ומראה שהוא ממודר מכל מקום. לכן הוא נותן קוועצ' לדרעי, וזה מכוון לנתניהו. זאב אלקין שיודע לקרוא מהלכים אמר שממשלה תתפרק מעצמה, אבל בן גביר לא יצא כי אין לו אלטרנטיבה. היא קיבל את הכסף שלו, למרות שהוא רואה את כמות הכסף שסמוטריץ' העביר למשרד הפיקטיבי של סטרוק. הוא עובד בקמפיין ש'לא מקבלים את עמדתי"

לגבי הרשויות המקומיות אמר: "באלעד דרעי יילחם עד הסוף, בת הערובה תהיה רכסים שבה יש עתודות בנייה גדולות שכולם רוצים לשים עליה. לדעתי ייסגר דיל של ש"ס ודגל התורה כי באגודת ישראל זה לסגור עם ארבעה".

האזינו לראיון המרתק



0 תגובות